Bună dimineaţa, Vamă!

Nicăieri nu-i mai bine ca acasă! Nimic nu se compară vara cu plaja, briza mării, nopţile de distracţie şi dansul valurilor pe fundal de raze de Soare. De aceea, m-am gândit să împart cu voi puţin din bucuria mea de a fi, în sfârşit, acasă, dar, mai ales, în vacanţă.

Pozele au fost realizate în dimineaţa zilei de duminică.

_DSC9234

În aşteptarea răsăritului, pe fundal de valuri şi Chopin._DSC9238

Eu n-am băut toată noaptea decât Nestea, fiind şofer, însă prietenii mei au petrecut în adevăratul sens al cuvântului. _DSC9249 Cuţu vamaiot. _DSC9270 Pescăruşii, mesageri ai valurilor.  _DSC9275 Aşteptând şi iar aşteptând. De data asta, pe fundal de Mozart._DSC9281 Şi iată-l că a venit, la fel de minunat şi spectaculos ca întotdeauna. Desigur, are şi camera mea de fotografiat o contribuţie aparte._DSC9347Vis de vară. _DSC9364…şi-o umbrelă. 

_DSC9398La răsărit, fiecare îşi găseşte perechea.

Cam aşa a început vacanţa mea. Ce bine e acasă! 

7 thoughts on “Bună dimineaţa, Vamă!

Leave a Reply

